❗POZOR ❗ Teprve až když objednávku vytvoříš a zaplatíš, začneme tebou vybraný produkt vyšívat.

Reklamace & Vratky

🛠️ Reklamace a vrácení zboží

Reklamace vadného zboží

Pokud zjistíte na zakoupeném zboží vadu, dejte nám prosím vědět e-mailem na info@moodswings.cz.

Pro snadnější vyřízení můžete využít náš formulář pro reklamaci (PDF ke stažení). V reklamaci prosím uveďte:

  • o jakou vadu se jedná,

  • jakým způsobem si přejete vadu vyřešit (oprava, výměna, sleva, vrácení peněz).

Požadovaný způsob řešení nelze později měnit bez našeho souhlasu.

 

Postup reklamace:

  • Potvrzení přijetí reklamace zašleme do 3 pracovních dnů.

  • Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.

  • Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máte právo od smlouvy odstoupit.

 

O výsledku vás budeme informovat e-mailem. 

 

📦 Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží bez udání důvodu)

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta začíná běžet dnem doručení zboží (v případě více položek od doručení poslední).

Pro odstoupení můžete použít:

 

Podmínky pro vrácení:

  • Zboží musí být vráceno v původním stavu, kromě změn vzniklých při kontrole nebo běžném použití.

  • Vrácení zboží je nutné provést do 14 dnů od odstoupení.

  • Náklady na vrácení nese kupující, pokud k odstoupení nedošlo kvůli vadě zboží nebo chybě na naší straně.

  • Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů, ale až po doručení zboží zpět nebo předložení dokladu o jeho odeslání.

 

Vaše odpovědnost:

Jste odpovědní za případné snížení hodnoty zboží způsobené zacházením jiným způsobem, než je nezbytné pro ověření jeho vlastností a funkčnosti.

Chcete-li cokoliv ohledně reklamací nebo vrácení zboží konzultovat, neváhejte nás kontaktovat na info@moodswings.cz.